loading...
زبان و ادبیات فارسی
فرامرز سنجری بازدید : 3024 شنبه 06 اسفند 1390 نظرات (40)

درود بر شما یارِ همراه

از این که  وبلاگ ادب فارسی  را برای جستجو انتخاب فرموده ایدبر خود می بالم.

امید که مطالب این وبلاگ ارزش  صرف وقت ارزشمند شما را داشته باشد.

چند روز بیشتر از عمر این وبلاگ نمی گذرد بنا بر این هنوز  مطلب ارزشمندی برای جستجو ندارد .

به یاری پروردگار به زودی مطالبی خواندنی افزوده خواهد شد.

شاد باشید !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آل علی در تاریخ 1395/05/25 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.دوست داشتم از شما یاد بکنم.تشکر میکنم از زحمات شماواستاد هاشمی که به لطف تان تیزهوشان و نمونه قبول شدم.
پاسخ : درود بر آل علی مهربان
برای تو و همۀ دوستان دیگر آرزوی سربلندی ، نشاط و آرامش می کنم
شاد باشید !

این نظر توسط Nadiya در تاریخ 1394/09/13 و 8:04 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای سنجری
چندوقت بود منو دوستام دنبال یه نشونه ای ازتون میگشتیم
توی مدرسه بهار حدودا۷سال پیش دانش اموزتون بودیم
میخواستم بدونم اگه میشه برامون کلاس زبان فارسی بزارین
یاحداقل جروه هاشون روبگیریم ازتون
وضع زبان فارسی امسالمون اصلا خوب نیست
فقط مطالب رو درحد امتحان نهایی حفظ میکنیم توکنکور منفی میزنیمشکلک(
09332798782
اینم شماره پدرمه
اگه میشه نتیجش رو بگین
ممنون میشم
موفق باشین
بدرودشکلک)
پاسخ : سلام گلی
ممنون از محبت شما
به شماره ای که داده بودی پیام دادم .
جهت اطمینان خاطر شماره خودم رو می نویسم
09163030977
خوشحال می شم ببینمتون و کمکی بکنم
شاد باشید خانم گلی !

این نظر توسط محمد بالدی در تاریخ 1394/08/20 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

سلام موفق باشید _محمد بالدی دبیرستان مجد زاده کلاس 9_5
پاسخ : شاد باشید !

این نظر توسط سروش مرید در تاریخ 1394/07/27 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود خدمت استاد عزیزم جناب آقای سنجری منجی عالم ادبیات
آقا به دادمون برسید ترخدا برگرید نه شما هستید نه آقای رحیمی هست نه آقای کثیری آقای زندیم که ماشالله چی بگم رفته یه دبیر ادبیات از ناکجا آباد اورده نه بلده درس بده نه بلده نمره بده آقا مدرسه به بدترین شکل ممکنش رسیده میخواستم بدونم امکانش نیست شما برگرید آقا ما داریم زجر میکشیم تازه امسال خیر سرمون باید آزمون ورودی بدیم
در ضمن اگه یادتون نیست من مدرسه شهید بهشتی ام هفتم با کلاسمون کلاس داشتید تازه کلاسمون آوم تر شده چون جهانگیر نژاد رفته
باتشکرشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام سروش جان!
حالت چطوره ؟
خواهش می کنم این قد به خودت انرژی منفی نده عزیزم
به هر حال فعلاً شرایط دبیرستان شما این طوره
همیشه تغییرات لازمه
این هم یک نمونه از تغییرات است .
همکارانی که امسال هستند ، سابقه ی خوبی دارند .
آقای افزونی در زمان آقای پارسا همان جا تدریس داشتند .
آقایان ممبینی هر دو از همکاران باسواد هستند .
حس می کنم بیش از اون که بحران آموزشی داشته باشید ، از نظر روحی نگران هستید .
این وضعیت استرس و بد بینی به نفع شما نیست .
آرامش داشته باشید و بیشتر از همیشه کتاب بخوانید و مطالعه کنید .
کمکی هم خواستید من هستم .
سؤالی داشتید و مشورتی ، پیام بدید
در پناه خدا
شاد باشید !

این نظر توسط آل علی در تاریخ 1394/06/05 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

درود بر استاد سنجری
لطفا پاسخ سؤالات آزمون پایان دوره تابستان کلاس های مدرسه ی شهید مجد زاده را در وبلاگ تان بگذارید تا از خود مان آزمون بگیریم. باتشکر
پاسخ : درود بر آل علی عزیز
سعی می کنم
شاد باشید

این نظر توسط ارش در تاریخ 1393/09/12 و 5:55 دقیقه ارسال شده است

اجازه حالتون خوبه سابقه نداشته جواب ندید من ی کم نگران شدم....
پاسخ : سلام آرش جان
شکر خدا خوبم
یه چند روزی سایت رزبلاگ مشکل داشت صفحه باز نمی شد .
ممنون ازاحوال پرسیت .
مواظب خودت باش !!!

این نظر توسط ارش در تاریخ 1393/09/10 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااامممم حالتون خوب؟؟؟؟؟؟.اجاااااااااازه گفتم حالتون بپرسم خوبی ایشاا.......

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط خالد در تاریخ 1393/08/21 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد سنجری
خالد خنافری هستم از مدرسه ی شاهد شیخ انصار خواستم که وبلاگم را مشاهده کنید
با تشکر
آدرس وبلاگ : http://kdke.mihanblog.com/
پاسخ : درود بر شما خالد عزیز
به وبلاگت سر زدم .
خیلی جالب بود .
برایت پیام فرستادم .
شاد باشی پسرم .
در پناه خدای بزرگ و مهربان !

این نظر توسط پوریا ابراهیمی در تاریخ 1393/08/09 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

salam ostad age mishe adabiyate sale savomam baramon bezarid

ba tashakot

az madrese emam ali

این نظر توسط خالد در تاریخ 1393/08/02 و 9:24 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد سنجری
با سلام
عرض ادب و احترام دارم خدمت شما ، خالد خنافری هستم از مدرسه ی شاهد شیخ انصاری (ره)
وبسایت شما پر محتوا و مفید بود خیلی لذت بردم
ممنون
پاسخ : سپاس خالد جان
ممنون از لطفت
شاد باش و سر بلند !!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دل نوشته ها

    نوبت عاشقی است یک چندی

    گفتم آهن دلی کنم چندی

    ندهم دل به هـــیچ پیوندی

    وانکه را دیده در جمال تو رفت

    هرگزش گوش نشنود پندی

    خاصه ما را که در ازل بوده است

    با تو آمیزشی و پیوندی

    به دلت ، کز دلت به در نکنم

    سخت تر زین مخواه سوگندی

    یک دم آخر حجاب یک سو نه

    تا بر آساید آرزومندی

    ریش فرهاد بهترک می بود

    گر نه شیرین نمک پراکندی

    کاشکی خاک بودمی در راه

    تا مگر سایه بر من افکندی

    چه کند بنده ای که از دل و جان

    نکند خدمت خداوندی

    سعدیا دور نیک نامی رفت

    نوبت عاشقی است یک چندی


    فرهنگ و ادب

    راز زندگی

    غنچه با دل گرفته گفت

    « زندگی ، لب ز خنده بستن است

    گوشه ای درون خود نشستن است»

    گل به خنده گفت :

    « زندگی شکفتن است

    با زبان سبز راز گفتن است »

    گفت و گوی غنچه و گل از درون باغچه

    باز هم به گوش می رسد

    تو چه فکر می کنی؟

    راستی کدام یک درست گفته اند؟

    من که فکر می کنم

    کل به راز زندگی اشاره کرده است

    هر چه باشد او گل است

    گل یکی دو پیرهن

    بیشتر ز غنچه پاره کرده است

    قیصر امین پور

    شاعرانه ها

    سینه ام دکان عطاری است ، دردت چیست ؟

    شنبلیله ، رازیانه ، شاهی و گشنیز

    هل و آویشن نبیذ سرخ شور انگیز

    سینه ام دکان عطاری است ، دردت چیست ؟

    تو اگر جسمت بهاران است اما جان تو پاییز

    عازم مسجد سلیمانی ولیکن می رسی تبریز

    عاشقی تو

    عاشقی تو

    من برای عاشق بی کس

    عاشق بی چیز

    راه رفتن ،گریه کردن زیر باران می کنم تجویز

    سینه ام دکان عطاری است ، دردت چیست؟

    محمد صالح علا

     

    هنر ها

    هنر سخن گفتن

    بدان که از همه ی هنرها، بهترین، سخن گفتن است

    با همه هنر جهد کن که سخن بر جای گویی که سخن نه بر جای، اگرچه خوب گویی، زشت نماید وسخن که از وی بوی هنر نیاید، ناگفته بهتر. سخن ناپرسیده مگوی و از گفتار خیره پرهیز کن و چون باز پرسند، جز راست مگوی و تا نخواهند، کس را نصیحت مگوی و پند مده خاصه کسی را که پند نشوند.

    سقراط گوید: هیچ گنجی بهتر از هنر و هیچ دشمن بدتر از خوی بد نیست و هیچ عزّی بزرگوارتر از دانش نیست و هیچ پیرایه بهتر از شرم نیست. پس آموختن را وقتی پیدا مکن چه در هر وقت و در هر حال که باشی چنان باش که یک ساعت از تو در نگذرد تا دانشی نیاموزی.

    نادانان را مردم مدان و دانای بی هنر را دانا مشمر و پرهیزکار بی دانش را زاهد مدان و با مردم نادان صحبت مکن، خاصه با نادانی که پندارد داناست و بر جهل خرسند مشو و صحبت جز با مردم نیک نام مکن که از صحبت نیکان، مرد نیک نام شود... کردار نیک را ناسپاس مباش و فراموش مکن... خوش خویی و مردمی پیشه کن و از خوی های ناستوده دور باش.

    قابوس نامه


    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 273
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 10,217
  • بازدید کلی : 367,849
  • کدهای اختصاصی